Száz+egy

2010.02.01. 20:57

Tudtam, hogy ez így nem mehet, sok kis buksi nem látta a savazást, de tényleg nem tudtam átszínezni a betűket. Hát akkor mit tesz Mohamed a heggyel Neo a kanállal a hülyegyerek? Egy nappal később rájön, hogy a hátteret változtatja meg. Lehet, nem szép, de legalább látszanak a dolgok, meg vettem a fáradságot, hogy nem egy pórias fehéret raktam be, hanem legalább ennyi, hogy szürke. Minél többet nézem, annál elviselhetőbb… sőt, talán kijelenthetem azt is, így félve, hogy nem is rossz. De ha megengeditek, erről nem csinálok szavazást. Oké, elég a szakmázásból!
Kértem szabit péntekre, főztünk. Mást nem tudok felmutatni. Haladok az American Godssal, egyre gyorsabban és a történet is kezd beindulni.
Ha ez előtt volt a századik bejegyzés, akkor ez a 101, nem? Itt vegye le mindenki a kalapját és egy perces néma csenddel emlékezzünk meg, mekkora faszaság volt anno a 101-es szoba a koliban Baján, mind a régi (Andor, Simi, Seri és vendégeik, nekem mondjuk Ildikó is 101-es) mind az új rezsim alatt (Süti, Bácsi és jómagam). Aztán beköltözött oda pár balfasz, de ez már történelem.
Érdekes, hogy egy csomó helyen látom a 101-es számot. Meg a 42-t. Én ezeket figyelem. Biztos, minden számból sok van, csak figyelni kell! Hány számot lát az ember egy nap?

Elkalandoztam. Igazából ennyi lenne mára, ’cakát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr371721128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.02.02. 12:29:18

engem ez most megérintett. ha lett volna rajtam leveszem a kalapom.kiegészíteném még azzal,hogy ott lakott a mi generációnk idején peti...mindjárt mondom a vezetéknevét is....vagy nem...továbbá almási kriszti jóvoltából lehettem 101es. és doncsi lett volna alapból ott én tudtomon kívül kitúrtam. cserébe mucsi zolival lakott meg a viktorral.de ez már töri.

mildyke 2010.02.02. 18:40:47

Ha 101, akkor Ász ... És ez a történelem :) Simi, remélem jó gondját viseled!
Nekem amúgy hiányzik a narisárga, Jaca, ez a szürke kicsit depis, de még így is függő vagyok.
Pá!

Dittike 2010.02.04. 10:52:26

Még 16 nap, és jó kevés emlék fog feltörni az emberekben:D:D:D
Nem lesz az véletlenüldurván nagy küldés??
süti beállítások módosítása