Sör-zsír-ágy

2010.01.13. 23:30

Akartam írni tegnap is, de nem volt hangulatom. Szeretem, amikor filmben vagyok, és ez olyan volt. Ültem, előttem a szövegszerkesztő, villogó kurzorral. Megírok két sort, aztán törlés. Nem magyarázom tovább, nem ment és kész.
Ma viszont megy. Tegnap megejtettük a főzőcskét, ami inkább egy hurka/kolbász sütésben merült ki. A brutális mennyiségben bevitt zsírtól ma reggel rosszul voltam, de legalább felfedezhettem a kefir&zsömi kombináció hatalmát. Ha már a mai napról van szó, munka után elugrottam pár kollégával egy (oké, két) sörre. Ez volt az első ilyen élményem ezen a munkahelyen, nagyon pozitívan hatott rám. A pozitív élmények csak sokasodtak, Ív No. 1. vacsorával lepett meg. Kínait csinált. Nem bevándorlóból hanem sertéshúsból, zöldségekből, tésztából és egy sor más dologból, de totál olyan lett, mint amit a Fónál* kapni. Talán még jobb is.
Most törlesztenék egy kis adósságot magam felé. Van pár dolog, amit le akartam itt írni és tartottam magam ahhoz, hogy majd akkor, ha valaki kíváncsi rá – megkérdezi kommentben. Én türelmes voltam, nem történt semmi. Így hát leírom, csak úgy magamnak. Az első dolog a legkreatívabb szuperképesség ever. Ezt azért, hogy megmutassam, mekkora faszaság az Umbrella Academy. Tehát a Rumor kódnevű csajnak – angolosok előnyben – van egy olyan ereje, hogy amit hazudik, az valósággá válik. Igen. Aham. Ráadásképp ennek a szereplőnek az első sztori végén átvágják a hangszálait. Szopás.
A másik egy főiskolás történet Bajáról. Olyan gyorsan még nem ittunk sört. Páran bementünk egy nem túl nívós kocsmába, ahol volt már egy igen vidám és népes társaság. Kikértünk pár sört, el is ültünk volna a seggünkön. Az egyik emberünk szép hosszú hajjal volt megáldva már akkor is, és ezt a „társaság” sem hagyhatta figyelmen kívül. El is kezdték skandálni, hogy:

- Gyújt-suk-meg! Gyújt-suk-meg!

Nem kell a balhé, igyunk, menjünk. Tehát olyan gyorsan azóta sem ittam sört.
Az előző posztot úgy zártam, hogy már tudom, mit írok legközelebb. Na az ebben most nincs benne. Majd ha ínséges idő lesz, bevetem.
Van még egy breaking news: a hétvégén kapunk új ágyat, amit össze lehet csukni rendesen és talán kényelmesebb is.

 

*Fó: kínai gyorséttermek gyűjtőneve. Amikor fizetni akarsz, azt mondják: „Ezeöccá-egyve Fó-int esz.”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr201670911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása