Napóleon az Úton

2009.11.11. 19:32

Írok, mert ihletet kaptam, meg kreatív válságban vagyok. Így talán ki tudok lábalni. Igazából nem is kreatív válságnak kéne mondani, mert kreatív vagyok én mindig minnazállat. Az a baj, hogy nincs impulzus. Várom az új Fablest (képregény – az egyik legfaszább), kiolvastam az Útont, ami nagyon tetszett. Olyan élet van benne, amit manapság szerintem már nem lehet folytatni, de ha nem lennék ilyen beszari, simán kipróbálnám. Meg volt benne néhány szereplő, akikben ismerőseimet fedeztem fel. Az a baj, hogy nincs mit olvasnom munkába jövet-menet. Kalandkönyveket nem tudok, mert a harcoknál dobókockázni kell, meg írni, képregényt nem használunk ilyen alantas dolgokra - mint kitölteni az időt - rendes olvasmányaim száma meg véges. Pénteken megyek könyvtárba, majd ott ellátom magam. Szeretem a könyvtárat.
A nagyon szar telefonálós munkám kitolódott pár héttel, a csapat morálja kb. ott lehet, mint a franciáké volt Waterloonál.
Anya tegnap meglátogatott. Igen. Nem. Esti vonattal ment haza. Csináltam túrós tésztát anyunak míg Ívi a pénzügyi tanácsadónál volt, de aztán hazarobogott.
Tervek a hétvégére. Nincsenek tervek hétvégére, csak ivás. Sok. Megyünk a királyutcai űrlényekhez enni a furcsa, idegen ételüket, és inni az italukat, ami szilveszterről maradt meg – itt jegyezném meg, hogy november közepét súroljuk.
Az előző bejegyzés kommentjeiben van egy link, amit bátran ajánlok mindenkinek, így hivatalosan is és akkor már nem lesz olyan az egész, mintha valaki a seggében lopna be gumicukrot az országba. Tehát: www.bristolcityheroes.blogspot.com.
Kitartást az új kezdeményezéshez! Kérdés: a szavazás be van építve a blogspotba, vagy máshol készült? Ha be van építve, akkor becsomagolom a kölyköket és költözünk.

Szép álmokat gyerekek, ne féljetek, a gyilkos is alszik már a szekrényetekben - ő éjjel dolgozik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr161518585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.11.13. 15:36:20

Hú de be vaaaan!
Újabb játék. Aki először írja be a filmnek a címét amire utalok a fenti mondattal, az egy üveg sört nyer.
süti beállítások módosítása