Eszembe jutott, hogy a múltkor mit akartam még leírni. Már pár napja megvan, de most jutottam csak oda, hogy le is írjam.
Jó ideje van egy fix borbélyom. Nem ember, hanem hely. Szupermenő, nagyon hipszter hely. Ez nem számít, inkább az, hogy közel van, korrektül letolják a hajam ahogy azt kell, ’szt kész. Sőt, egyszer még teljes borotválást is kértem. Az is rendben volt.
Viszont volt egy hátulütője, hogy forgalmas helyen van és naon menő, ezért mindig sokat kellett várni, hogy sorra kerüljek. Mindig egyre többet. Most legutóbb már az utcán állt a sor. Mondom:

- Na, akkor itt be is kaphatjátok, megyek máshova kibaszott hipszterek!
És így is lett. Emlékeztem egy helyre pár megállóval odébb. Kedves középkorú/idős fodrász, előttem egy ember, ő is már a székben, meg aztán jött még valaki időpontra, de nem vészes. Ezzel és az utazgatással együtt is hamarabb sorra kerültem, mint a másik helyen kerültem volna.

De ez mind-mind nem számít. A történet lényege, hogy az ember azt hinné, hogy az jó dolog, ha egy középkorú mesterember álló nap Spektrumot néz. Mert tájékozódik, meg képbe kerül a dolgokkal. Pedig nem. Ó, nagyon, nagyon, nagyon nem így van. Nem töltöttem ott sok időt, de a Manhattan tervről szóló dokumentumfilm közben annyi teljesen téves és ezáltal komikus információmorzsát kaptam, hogy már nagyon várom, hogy újra menjek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr2812593835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása