Keep the Dream Alive

2013.07.17. 22:26

Amikor beköltöztünk a mostani albinkba, a szomszédban volt egy lepukkant épület, kiütött ablakokkal, barna falakkal, amiket benőtt a borostyán. Évi be is parázott rendesen. Én örültem a dolognak, mert izgalmas lehet egy kísértetjárta ház szomszédságában lakni. Olyan, mint ha egy King regénybe csöppenne az ember. Még ha csak mellékszereplőként is. Aztán egy-két hónap múlva felújították az épületet. Nagyon profi lett, tényleg az egészet kitatarozták és irodaházat csináltak belőle. Csakhogy mostanában fura zajokat szoktam hallani onnan. Nem kísértetjárásra utalókat, inkább olyat, amikor nagyon nagy gépek üzemelnek. Zúgásokat. Biztos van rá racionális, a valóságnak megfelelő magyarázat. Na, arra egyáltalán nem vagyok kíváncsi. Most abban reménykedek, hogy egy őrült tudós béreli az alagsort és olyasmi lesz a dolog végkifejlete, mint a Doomban vagy a Half-Lifeban. Este, amikor nyitott szemmel fekszek a sötétben és hallgatom a szomszédból jövő zúgást, idegen világbeli rémekre gondolok. Én így tartom életben az álmot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr125412253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása